Het einde van het begin - Reisverslag uit Nieuw-Schoonebeek, Nederland van Reinoud Homan - WaarBenJij.nu Het einde van het begin - Reisverslag uit Nieuw-Schoonebeek, Nederland van Reinoud Homan - WaarBenJij.nu

Het einde van het begin

Door: Reinoud Homan

Blijf op de hoogte en volg Reinoud

23 September 2010 | Nederland, Nieuw-Schoonebeek

Aan de vooravond van mijn vertrek ben ik eindelijk echt klaar om te gaan. De koffer is al een poosje gepakt en ik heb eindelijk alles afgesloten.
Eigenlijk had ik het zo'n twee weken geleden al gezien in Nederland, maar toen kwam de heisa van de voorbije weken natuurlijk en had ik iets anders om me op te concentreren, wat eerlijk gezegd heel fijn was, zodat ik niet met een rothumeur de dagen vol probeerde te krijgen.
De afgelopen 7 dagen stonden ook in het teken van afsluiting, eerst het afscheidsfeest voor de vrienden op vrijdag, toen de familie op zondag en uiteindelijk de laatste keer werken op woensdag. Vandaag heb ik dan de laatste spullen gehaald (camera, pepernoten e.d) en ben ik nu, verzadigd van het eten, klaar om te gaan. Ik heb al regelmatig contact gehad met mijn gast-familie, maar zal ze nu eerst eens voorstellen.
Als eerste heb je in Spanje twee achternamen, die van je moeder en die van je vader, maar die van je vader is de belangrijkste, eerste achternaam en wordt ook doorgegeven aan je kinderen. Mijn familie heet Merodio Badajoz, of dus kort Merodio.
De vader en moeder zijn Vicente en Angelines, respectievelijk 49 en 51 jaar oud. Hun oudste kind is dochter Almudena, zij is 24 jaar, maar woont in een eigen appartement. Hun zoon Miguel is 21 jaar en studeert ook. Hun laatste familielid is Paloma, zij is een nicht van 26 en woont ook bij hen in.
Ik ga zaterdag meteen op vakantie naar Murcia met de familie, dus terwijl jullie van de regen genieten zal ik me verbranden aan de Spaanse zon ;)
Vanavond ga ik nog lekker met papa, mama en Jennifer genieten thuis en ik zal morgen om half 5 vliegen naar Madrid, om 7 uur te landen. Zo gauw ik het kan, zal ik weer wat van me laten horen. Nu is het echter tijd om youtube plat te spelen met Juanes en Enrigue Iglesias.

  • 26 September 2010 - 10:18

    Marie-Louise:

    Hey Reinoud,,
    Wij wouden je even heel veel plezier wensen in Spanje!!
    En natuurlijk ook veel succes op je Spaanse school!

    Groetjes Frank en Marie-Louise

  • 28 September 2010 - 18:44

    Mam:

    Een hele fijne tijd en zet je adres even op de site, dan kunnen we een kaartje sturen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Schoonebeek

Sueño Español

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

Vacaciones

30 Mei 2011

Valencia Part 2

18 Mei 2011

Valencia Part 1

25 April 2011

Semana Santa

29 Maart 2011

¡Papá y Mamá!
Reinoud

Actief sinds 10 Sept. 2010
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 28570

Voorgaande reizen:

24 September 2010 - 25 Juni 2011

Sueño Español

Landen bezocht: